Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Friday 31 August 2012

Briose cu vanilie



         Niciodata nu am fost fan al prepararii dulciurilor, necesita mult timp si migala, mult peste capacitatea mea de rabdare. Dar, daca gasesc retete sau idei care nu necesita mult timp, sunt prima!

Am gasit foarte multe retete de briose, dar fie necesitau prea mult timp, fie necesitau mult mai multe ingrediente decat am eu prin casa, asa ca am combinat mai multe si uite ce a iesit: (nu am avut decat 6 forme, asa ca am mai pus si intr-o forma mare, de tarta, ce a mai ramas)



Ingrediente briose:
-          125 g unt
-          100 g zahar
-          2 plicuri zahar vanilat
-          O lingura esenta vanilie
-          2 oua
-          1 plic praf de copt
-          2 linguri lapte

Ingrediente crema unt de deasupra:
-          100 g unt
-          2 linguri lapte
-          1 praf zahar vanilat
-          100 g zahar
-          Fulgi ciocolata – eu am folosit din comert, dar poti rade ciocolata
-          O mana stafide
-          O lingura nuca cocos
-          Optional: cateva bucati zmeura sau capsune (eu nu am avut si au fost foarte bune)

Preparare aluat briosa (10 minute)
Se bat ouale, albus si galbenus impreuna, ca pentru omleta
Separat, intr-un vas inalt pui untul si zaharul si mixezi (Eu am folosit mixerul,nu am vrut sa consum mult timp mixand cu o lingura).
Adaugi pe rand oul batut, apoi laptele, apoi faina amestecata cu praful de copt, mixand continuu.
Gata J Pui compozitia in forme de briose si pui la cuptor pentru aprox 30 minute (incerci cu scobitoarea sa vezi daca e gata). Sa ai grija ca cresc foarte mult, sa pui pan ape la jumatea formei.

 Eu am avut forme de silicon, am folosit acum pentru prima oara. Desi am fost sceptica, trebuie sa recunosc ca au fost o minune: nu s-a prins compozitia de ele si au fost foarte usor de spalat.
Intre timp, faci crema de unt. Pur si simplu pui toate ingredientele gramada intr-un vas si amesteci cu mixerul timp de 3 minute.

Dupa ce ai scos briosele, asa calde, pui cu lingura crema deasupra. Yammy!

Update:
Vreau sa va arat cum arata si in forme de gatit, cum am facut astazi (azi am adaugat mai multi fulgi de ciocolata la crema :) :






No comments:

Post a Comment