Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Sunday 16 September 2012

Biscuiti cu cimbru si rozmarin

          Asta e de departe cea mai buna reteta facuta de mine, nu mi-a venit sa cred ca mi-a reusit!! V-o recomand cu caldura, e buuuuuna!! Eu am gasit-o intr-o revista nemteasca si cred ca  sunt biscuiti traditionali. In orice caz merita efortul. Noi am participat toti membrii familiei la preparare si a fost distractiv!





Ingrediente:
- 450 g faina
- 30 ml drojdie uscata
- sare
- 15 ml rozmarin macinat, uscat maruntit
- 15 ml cimbru uscat maruntit( de la plic am pus eu)
- 60 ml ulei de masline
Sa ai grija,iasa multe, mie mi-au iesit 4 tavi, am copt pe rand, doua cate doua.


1. Coca
Se adauga intr-un vas faina, drojdia, condimentele(sarea, rozmarinul, cimbrul) si uleiul. Adaugi 300 ml apa calda si amesteci pana devine o coca consistenta. Eu am amestecat cu mixerul pentru ca nu stau bine cu rabdarea :) si a iesit foarte bine (cu padelele pentru aluat)



Se pune la cald, ca sa creasca cam o ora, pana vezi ca aproape si-a dublat marimea. Eu am pus cu un prosop deasupra in cuptorul de paine in care tocmai terminasem painea si era cald.Dar poti si pe masa, si dureaza mai mult.

Dupa o ora, imparti cam in patru coca si iei pe rand cate o bucata. O intinzi pe masa si faci forme. Eu am facut cu o strecuratoare cercuri, ca nu am forma rotunda, si am facut si diverse forme ( de fapt nu chiar eu ci baietelul meu ;) ) daca vrei sa iasa crocant, ca cipsurile, faci cat mai subtire coca, cu coca greasa iasa mai moale. Sunt bune in ambele feluri. (In urmatoarele poze sunt baietelul si sotul meu :))


Pui formele in tigaia cu hartie de copr si ungi cu ulei(putin, cat sa se rumeneasca)


Eu am pus la 200 grade, dar fiindca am pus cate doua tavi a trebuit sa fiu atenta, ca cele din partea de sus s-au facut mai repede.Te orientezi dupa aspect, sa fie rumene.

Pacat ca nu pot posta chiar biscuitii :) :) 
Foarte bun, pofta buna!








3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. sunt foarte aspectosi buni

    ReplyDelete
  3. sunt buni pentru ca a-ti participat toti (buni)

    ReplyDelete