Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Saturday 1 September 2012

Ciuperci umplute



Ingrediente:
- ciuperci champinion preferabil cat mai mari(eu am avut marimi diferite)
- cascaval
- busuioc
- patrunjel
- 2 oua
- sare, piper

Se separa ciupercile de cozi
Se rade cascaval, apoi se amesteca cu un ou batut, busuioc proaspat maruntit sau o lingura de busuioc uscat, patrunjel maruntit sau o lingura de patrunjel uscat, sare, piper dupa gust
Se umplu ciupercile cu o parte din amestec si se aseaza in tava.
Separat, se maruntesc cozile si se amesteca cu restul compozitiei cu cascaval, si se umple locul liber din tava
Eu am mai pus putina apa, dar daca pui hartie de copt in tava, nu e nevoie, nu se prinde.
Am pus la cuptor pentru 30 minute. Eu am pus pe programul de grill,la 200 de grade,  dar poti pune si program normal.

Am servit alaturi de peste pane si supica de pui.



Pofta buna!

No comments:

Post a Comment