Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Wednesday 19 September 2012

Tocana de linte cu carne afumata


Imi place lintea foarte mult pentru ca este o alternativa foarte buna a fasolei, avand aceeasi valoare nutritiva, fara a da balonare. Noi o mancam si sub forma de ciorba si tocana, si verde, si rosie. Oricare ai se potriveste. Eu am facut tocana asta cu linte galbena.



Ingrediente:
- o ceapa
- o lingura busuioc
- 2 foi de dafin
- doua linguri pasta de rosii
- 1 kg carne afumata (eu am folosit coaste)
- 1/2 kg linte
- 1 morcov


Se pun la calit in putin ulei ceapa tocata marunt si coastele afumate. Dupa ce s-au rumenit putin, se adauga pasta de rosii si busuiocul. Mai lasi 2-3 minute si adaugi lintea (in prealabil spalata). Adaugi apa cat sa acopere si pui sare si foile de dafin.
Mai amesteci din cand in cand sa nu se prinda. Lintea se umfla putin, asa ca mai adaugi apa cand e necesar.
Pofta buna!


No comments:

Post a Comment