Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Friday 26 October 2012

Salata sfecla rosie cu chimion


Astazi mi-a fost pofta de salata de sfecla, nu mai mancasem de mult. Am avut noroc ca am si gasit gata fiarta, asa ca am scutit timp.





Iti spun si tie ce pun in salata de sfecla si iasa foarte buna.
Ingrediente:
- sfecla
- o lingura otet
- o lingura chimen
- sare dupa gust

Daca ai sfecla cruda, o pui mai intai la fiert.
Sfecla fiarta o dai pe razatoare sau o tai marunt, si adaugi otet, chimen si sare.
Noi am mancat ca si garnitura la
http://codingfood.blogspot.co.at/2012/09/tocana-de-linte-cu-carne-afumata.html
la care am inlocuit carnea afumata cu  carne de vita fiarta in ciorba.




Foarte bun, pofta buna!

1 comment: