Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Wednesday 3 October 2012

Tocanita de vita


Ieri am facut tocanita de vita. Imi place foarte mult carnea de vita sub orice forma.






Ingrediente:
- un kilogram carne de vita
- 2 cepe verzi (presupun ca merge si uscata)
- o lingura busuioc
- o lingura patrunjel
- 2 foi de dafin
- 1 morcov
- sare, piper
- 2 linguri pasta rosii
- o lingura faina


Am fiert carnea de vita si morcovul in oala sub presiune, pentru ca dureaza mult prea mult sa fiarba la oala obisnuita.
Intre timp am pregatit pentru sos: am pus intr-o cratita putin ulei de floarea soarelui, am adaugat ceapa taiata marunt, pasta de rosii si busuiocul.
Dupa ce a fiert carnea de vita, am pus la calit condimentele din cratita si am adaugat dupa 2 minute carnea de vita taiata mai marunt si morcovul.
Am lasat putin sa se patrunda gusturile, nu mai multde 5 minute, apoi am adaugat lingura de faina si apa cat sa acopere. Am adaugat sare, piper si foile de dafin.
Am lasat pana a dat in clocot, nu mai mult. Am luat de pe foc si am adaugat patrunjelul.

Astazi am servit cu pilaf de orez, dar merge bine cu piure de cartofi sau legume, sau paste fierte.
Pofta buna!

No comments:

Post a Comment