Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Sunday 25 November 2012

Cuburi cu branza


Daca tot am zis ca prajiturile roamnesti nu sunt atat de bune, ieri am decis sa fac prajitura romaneasca :)
Prajitura asta e cam scumpa, necesita cam multe ingrediente, dar rezultatul e pe masura.




Ingrediente:
Blat:

- 6 oua
- 150 g zahar
- 50 ml ulei
- 100 g faina
- jumatate pachet praf de copt
- 50 g cacao

Umplutura:
- 200 g zahar
- 750 g branza dulce
- 1 esenta lamaie

Deasupra: 5,6 patratele ciocolata de menaj

Prima data facem blatul. Batem albusurile cu zaharul, si, dupa ce a crescut, adaugam treptat galbenusurile amestecate bine cu uleiul. Incorporam incet incet si faina amestecata cu praful de copt si cacaua.Pui compozitia in tava cu hartie de copt si pui la cuptor cam 30 minute la foc mic (eu am pus la 150 grade).




Intre timp, facem umplutura. Amestecam cu mixerul branza dulce, untul topit si zaharul- La sfarsit amestecam si esenta de lamaie si punem la rece in frigider, sa se intareasca.



Cand e gata blatul, il mai lasam cam 15 min sa se raceasca putin, adaugam umplutura si pregatimn ciocolata. Eu doar am topit ciocolata si am intins deasupra, merge cred si caramel si orice ai vrea tu.







Am pus la rece cam 30 minute inainte sa mancam.
A fost delicioasa!

No comments:

Post a Comment