Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Thursday 15 November 2012

Mancare de fasole verde


Se pare ca e saptamana mancarurilor de mult uitate :) Ieri m-am pus sa fac mancare de fasole verde, fara carne. Unele mancaruri, cum e si fasolea verde, imi plac mai mnult fara carne.
Oricum am avut ajutor de la buni cu fasole prefiarta la borcan :=)




Ingrediente:
- 500 g fasole verde
- o ceapa
- 2-3 catei usturoi
- 2 linguri pasta de rosii
- o lingura busuioc
- 2 fire de leustean
- o rosie decojita

Eu am avut fasole prefiarta, deci tu trebuie mai intai sa fierbi fasolea.
Intre timp, pregatesti ceapa, o tai marunt, usturoiul il dai pe razatoare si tai marunt si rosia.

Dupa ce a fiert fasolea cam 20 minute, si nu e fiarta complet, o scurgi de apa. Intr-un vas cu putin ulei pui la rumenit usturoiul, ceapa si rosia. Cand s-au rumenit adaugi fasolea fiarta si mai pui apa cat sa acopere. Adaugi pasta de rosii si condimentele si lasi pana a fiert fasolea de tot. Mai pui sare, piper, dupa gust.

Foarte bun!Sa iti fie de bine :)

No comments:

Post a Comment