Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Sunday 4 November 2012

Supa crema de dovleac


Daca tot e sezonul dovlecilor si sunt prezenti peste tot, am zis sa profit si sa fac o supa buna buna de dovleac.




Ingrediente:
-500 g dovleac
- 3 cartofi
- o ceapa
- 2 linguri smantana
- patrunjel
- optional ulei de dovleac


Am calit in putin ulei ceapa data pe razatoare, si am adaugat cartofii taiati marunt si dovleacul. A fost o provocare asta cu dovleacul, pt ca este tare greu de taiat (are coaja f tare)


Am calit putin toate, apoi am adaugat apa cat sa acopere si am lasat la fiert.
Dupa ce au fiert, le pasezi cu un blender sau , ca la piure, scoti apa, pasezi legumele si pui apa la loc. Adaugi smantana, sare, piper.
Mai las putin sa dea in clocot, si adaugi patrunjel



Noi am servit cu ulei de dovleac deasupra. Teribil de bun!!

No comments:

Post a Comment