Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Monday 24 December 2012

Fantezii de Craciun


Era absolut imposibil sa nu fac ceva deosebit de Craciun! Asa ca am cumparat forme speciale in forma de cizmulita, clopotel, om de zapada si bradut si am umplut cu aluat de magdalene.
Am incercat sa ornez cat mai frumos, nu cred ca mi.a iesit grozav, dar baiatul meu e foarte impresionat , asa ca mission accomplish! :)


Ingrediente:
- 125 g unt
- 125 g faina
- 15 g intaritor alimentar
- 4 oua
- 125 g zahar
- o esenta mica de vanilie (cam 15 ml)

Intr-o cratita pui untul sa se topeasca, apoi iei de pe foc si lasi la racit.
In alt vas, pui ouale, zaharul si esenta de vanilie si amesteci cu mixerul. Adaugi apoi faina amestecata cu intaritorul alimentar, si mai amesteci. la sfarsit adaugi untul si continui sa amesteci.

Umpli formele cu amestecul si apoi adaugi toppingul. Eu am adaugat la fiecare forma ceva diferit: merisoare, stafide, migdale, nuci, nuca de cocos.




Am pus la cuptor pentru 15 minute aprox, incerci cu scobitoarea.
Am scos, am pus glazura din comert si am ornat cu bomboane m&m.
Delicios arata, abia asteptam deseara sa ne infruptam!
Craciun fericit va doresc!!

No comments:

Post a Comment