Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Monday 24 December 2012

Magdalene


Voiam pentru Craciun multe multe feluri de prajiturele mai uscacioase, nu voiam deloc nceva cremos si ingrasator. Asa ca pe langa Short cacke,
http://codingfood.blogspot.co.at/2012/12/short-cacke.html
am ales si celebrele magdalene franzuzesti, gatite, cum altfel, decat dupa o reteta nemteasca :)
Evident, asa cum v-am promis, dureaza putin-putin



Ingrediente:
- 125 g unt
- 125 g faina
- 15 g intaritor alimentar
- 4 oua
- 125 g zahar
- o esenta mica de vanilie (cam 15 ml)

Intr-o cratita pui untul sa se topeasca, apoi iei de pe foc si lasi la racit.
In alt vas, pui ouale, zaharul si esenta de vanilie si amesteci cu mixerul. Adaugi apoi faina amestecata cu intaritorul alimentar, si mai amesteci. la sfarsit adaugi untul si continui sa amesteci.


Cand ai o pasta omogena, incepi sa umpli formele de magdalene. Eu am avut forme cadou in revista, dar poti pune in orice forme, de briose, sau ce ai pe acasa.
iasa mai multe ture, dar eu am preferat sa fac doar cateva, sa servesc impreuna cu short cake, si cu restul de amestec sa fac fantezii de Craciun (o sa vezi in postul urmator)




Pui la cuptor doar 15 minute
Craciun fericit!

No comments:

Post a Comment