Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Monday 24 December 2012

Short cacke


Astazi am incercat ceva nou, a fost destul de curajos dat fiind Craciunul, m-ar fi incurcat tare ca timp pierdut daca nu ieseau... dar au iesit minunat si va recomand si voua, mai ales ca in 3 ore am facut 3 feluri de prajituri, deci foarte economicos ca timp



Ingrediente:
- 50 g zahar
- 125 g unt
- 1 galbenus de ou
- 175 g faina
- la ornat: zahar pudra, visine din dulceata

Se amesteca toate ingredientele pana cand iasa un aluat destul de omogen,


Rulezi aluatul, apoi il tai felii si pui la copt cam 15 minute in cuptor.Eu am pus cate o visina doar ca sa ramana apio visina in interior, nu e neaparat.


Dupa 15 minute aluatul devine foarte moale (uimitor, eu nu am crezut ca devine asa).
Asa ca l-am turnat in forma mea de ornat torturi si am pus in tava bucatele mici (cat de mici vrei tu). Am ous deasupra cate o visina


A mai fost nevoie de inca 15 minute de copt.
Am aranjat pe farfurie impreuna cu magdalene, o sa iti scriu si reteta aceea ca e super buna

Craciun fericit!!


No comments:

Post a Comment