Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Sunday 27 January 2013

Biscuite cu migdale si portocale


Dupa o perioada de dulciuri romanesti am revenit cu dor la cele austriece, mult mai light si mai rapid de facut.
Astazi am optat pentru o tarta-biscuite cu migdale si portocale si a avut mult succes. Va spun si voua cum am facut-o



















Ingrediente;
- 175 g unt, la temperatura camerei
- 175 g zahar
- 3 oua
- 125 g faina
- 10 ml praf de copt
- 50 g migdale macinate
- 2 portocale
- optional jeleu sau zahar pudra pentru ornat. (mi-ar fi placut sa pun gelatina, dar nu am avut)

Se amesteca intr-un vas inalt untul, zaharul si ouale. Eu am folosit mixerul ca sunt mai pututroasa :). mai adaugi o lingura de faina sa se inchege.
Adaugi migdalele macinate si continui sa mixezi. La sfarsit adaugi restul de aina amestecand continuu
Incalzesti deja cuptorul la 180 g.


Intre timp, tai felii portocalele. Ale mele au fost tare zemoase, si am adaugat in amestec si zeama pe care au lasat-o cand le-am feliat.



Pui amestecul intr-o forma de copt, eu am folosit forma rotunda de tarta, dar merge ori de care.

Deasupra am aranjat feliile de portocale. daca pui intr-o forma mai mica, si stii ca creste mai mult, poti aranja in forma de copt pe laterale felii de portocale, ca sa arate mai frumos. Forma mea a fost mare si nu avea cum sa creasca ata de mult.




Lasi la cuptor cam 35 minute, testezi cu scobitoarea sa fie copt. Poate nu e atat de aspectuoasa, dar e teribil de buna si usoara.

Pofta buna iti doresc!

No comments:

Post a Comment