Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Friday 1 February 2013

Dovlecei gratinati


Am citit zilele trecute o reteta noua de dovlecei si cum ne plac foarte mult, am si incercat-o. A durat putin, dar a meritat. Uite cum am facut:



Ingrediente:
- 4 dovlecei mai micuti
- 2 cartofi
- 2 cutii branza dulce. Nu stiu cum gasesti tu, am folosit cam 400 g
- 100 g sunca, cat de cat pentru gust
- o ceapa mare
- 100 g branza sarata
- 4 oua
- o felie cascaval

Cureti de coaja si speli dovleceii si cartofii si ii tai felii marunte.





Faci amestecul acum. Amesteci branzeturile cu ouale si sunca taiata cubulete. Adaugi ceapa si 2 oua si amesti bine sa iasa o compozitie omogena.



Intr-o tava pe care nu am uns-o cu nimic, am asezat un strat de felii de dovlecei. Am pus amestec, apoi un rand de cartofi si iar amestec. Ultimul strat, dovlecei.
Bati ouale ramase si le pui deasupra.
























Pui la cuptor cam 40 minute , pentru ca ii ia mai mult stratului de cartofi din mijloc sa se inmoaie. . Dupa 40 minute scoti si razi cascavalul deasupra si mai pui 10 minute la cuptor.





Delicios a iesit!! Pofta buna iti doresc!

No comments:

Post a Comment