Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Saturday 2 March 2013

Retete slab calorice: Tarta cu cartofi si zucchini


Tocmai am achizitionat o carte de bucate cu retete slab calorice. Nu toate ma tenteaza, dar imbunatatite dupa gustul meu... iasa delicioase. Astazi am facut o tarta cu cartofi si zuchinni. Iti spun si tie cum am facut, a iesit delicios!



Ingrediente:
- 1 kg cartofi
- 4 zuchinni mici
- o ceapa
- 4 catei usturoi
- 3 oua
- sare, piper
- 2 lingurite intaritor alimentar


Am curatat cartofii si, taiati felii, i-am pus la fiert ca pentru piure.

Intre timp am pregatit restul legumelor. Ceapa am taiat-o rondele, iar dovleceii i-am maruntit cu robotul. Am pastrat totusi un dovlecel sa il feliez.




Cam trei sfert din cartofi i-am facut piure, si am amestecat cu restul ingredientelor, inclusiv ouale. Am adaugat si condimentele si am amestecat bine.
Datorita piureului are o consistenta potrivita.




Am turnat in vas termoizolant si am pus la cuptor pentru aproximativ 30 minute.
A iesit teribil de bun. Noi am mancat cu somon pane.



Pofta buna si tie!

No comments:

Post a Comment