Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Saturday 22 June 2013

Placinta taraneasca cu varza


Am vazut undeva zilele trecute poza cu o placinta cu varza care arata foarte bine si mi s-a facut pofta.
Am sa iti spun cum am facut eu, a iesit foarte foarte buna.




Ingrediente:
- o varza mica
- pentru aluat:
- 500 g faina
- 20 g drojdie proaspata
- un varf de cutit sare
- 200 ml apa calduta
- cimbru, sare, piper, boia

Incepem cu aluatul, pentru ca trebuie sa stea la dospit si in timpul acesta faci altceva.
Pui drojdia+ sare+3 lingurite de apa calduta si amesteci pana se omogenizeaza.



Lasi un moment asa, pana cantaresti faina. Adaugi peste faina incet incet si amestecul de drojdie, si apa calduta , si framnanti cu mana continuu, pana se face un aluat care se desprinde de pe peretii vasului.
Pui la dospit intr-un loc cald ( eu de exemplu preincalzesc cuptorul si il pun acolo pana pregatesc restul.)












Intre timp, continui cu varza. O toci marunt si o pui la calit impreuna cu condimentele Nu trebuie sa fie calita complet, pentru ca va mai sta impreuna cu aluatul in cuptor.



Cand ai terminatm revii la aluat. Deja ar trebui sa fie bine crescut. Intinzi o foaie de aluat si apoi o potrivesti in forma de copt. Mie mi-au iesit doua placinte, in doua vase.




Potrivesti foaia de aluat, iar deasupra pui varza calita.
Pui la cuptor pentru circa 30 minute, pana vezi ca aluatul e copt. Nu mai mult, ca se intareste aluatul prea tare.

Noi am servit cu friptura de carne de porc. E super bun  si fara.
Pofta buna iti doresc!

No comments:

Post a Comment