Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Friday 9 August 2013

Paste cu broccoli si carne

Am facut zilel trecute paste cu broccoli si carne. Din cauza carnii nu pot zice ca e o masa usoara, dar e gustoasa, asa ca permitem din cand in cand.


Ingrediente;
- 500 g carne tocata, preferabil de vita
- o punga paste, eu am folosit fussilli
- un broccoli
- jumatate de ceapa
- 3-4 catei usturoi
- busuioc, oregano, patrunjel

Am spalat si maruntit broccoli si l-am pus la fiert impreuna cu pastele fainoase, in apa cu sare.
Intre timp, faci sosul de carne. Intr-o tigaie pui jumatate de ceapa data pe razatoare, cativa catei de usturoi maruntiti, si putin unt si le lai putin la rumenit.
Adaugi carnea, mai lasi cateva minute. Adaugi putina apa, sare, piper, busuioc, oregano si patrunjel si lasi la fiert.


Dupa ce s-au fiert macaroanele si broccoli le pui la scurs si astepti sa fie gata carnea. Adaugi peste paste sosul de carne .

Noi am mancat cu muraturi. Delicios!

Pofta buna sa aveti!

No comments:

Post a Comment