Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Friday 9 August 2013

Somon la gratar

Asta e iar din categoria :iti povestesc ca sa iti dau ideea.
Si, ca bonus,ai pregatit masa in 15 minute! :)




Am facut ardeii copti intr-o dupa amiaza, uite aici linkul:

http://codingfood.blogspot.co.at/2013/08/ardei-copti.html

si mai aveam ceva linte, asa ca imi trebuia si ceva carne. Asa ca am facut peste la gratar, impreuna cu ceva carnat pe care il mai aveam prin casa. Nu am avut chiar un gratar, asa ca am facut pe aragaz intr-o tigaie patrata, pe care am uns-o cu unt. A iesit nemaipomenit.

Pestele l-am cumparat direct file si l-am condimentat de cu seara cu mult piper si putina sare.

Asta e tot, iti arat pozele! Pofta mare sa aveti!

No comments:

Post a Comment