Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Saturday 21 September 2013

Salata carne, salata, ciperci si paprica

Mancarea asta nu prea are un nume. Am vazut ceva intr-o revista de femei pe care o citesc saptamanal, dar am modificat-o si am adapatat-o dupa gustul nostru.
Se face extrem de rapid si e delicios si slab caloric!



Ingrediente;
- 3 felii carne. Eu m-am lenevit si am luat direct condimentat pentru gratar, dar ca optiune o poti condimenta cum vrei
- 1 ardei gras
- o salata China
- 200 grame ciuperci
- 1 iaurt simplu
- o lingura marar maruntit

Tai feliile de carne in fasii cat mai inguste si le pui la rumenit in tigaie.



Intre timp, tai ardeiul in felii mici si cipurecile cat mai subtire. (Eu am fost lenesa si am cumparat direct feliate)
Dupa ce s-a rumenit carnea, pui in tigaie la rumenit ciupercile si ardeiul pana cand se inmoaie de tot ciupercile.




Amesteci cipuercile, ardeiul si carnea.
Tai marunt salata de China si pui peste restul ingredientelor.
La sfarsit adaugi un sos facut simplu, doar din iaurt si marar.


Delicios, pe cuvant!
Pofta buna!

No comments:

Post a Comment